Programma op maat

Personal training bij Sport met Sarah betekent een op maat gemaakt programma.
Duidelijk, concreet en met realiseerbare verwachtingen.

Het programma bestaat standaard uit de volgende onderdelen.

Intake
Je hebt de eerste stap gezet. Jij wilt je levensstijl veranderen. Samen met Sarah bekijk je bij het intakegesprek wat jouw doelen zijn. Wil je afvallen? Strakker in je vel zitten? Kracht en/of conditie opbouwen? Deze intake duurt ca. 30 minuten. Je gaat nog niet sporten. Vanuit de intake wordt een intensief begeleidingstraject opgesteld naar jouw wensen.

Programma
Bij Sarah leer je om met lichaam en geest écht de switch te maken. Je werkt op een realistische manier toe naar jouw doel(en). Met 2 keer per week een 1 op 1 training naar keuze, persoonlijke begeleiding, contact via WhatsApp, mentale coaching en voedingsadvies.

Voedingsadvies
Sarah gelooft niet in diëten op langere termijn, maar wel in een verandering in levensstijl. Als je lichaamsgewicht kwijt wilt raken, zorg je dat je minder calorieën binnen krijgt, dan je verbrandt. Vind je het moeilijk om te bepalen wat gezonde keuzes voor jou zijn en welke porties voldoende zijn? Wat kun jij het beste eten en je evengoed energiek voelen om al je dagelijkse activiteiten, werk en privé zo goed mogelijk te kunnen doen? Sarah helpt jou om gevarieerd, bewust, gezond en gestructureerd te eten. En dat merk je!

Meetmomenten
Bij aanvang en tijdens het programma worden meetmomenten ingelast om je progressie goed bij te houden. Gewicht, BMI, visceraal vet, vetpercentage, spiermassa en bloeddruk worden in kaart gebracht. Zie dit als een extra stimulans om er volledig voor te gaan én resultaat te zien.

Mentale coaching
Sarah is jouw persoonlijke coach. Je ziet haar natuurlijk tijdens je trainingen, 2 keer per week. Dan kun je al je vragen stellen. Heb je daarbuiten ook behoefte aan coaching? Je kunt haar 1 op 1 bereiken via WhatsApp voor ondersteuning en motivatietips.

Trainingen
Buiten, op locatie of in de sportschool: aan jou de keuze. Je kunt het ook afwisselen. Bij elke training werk je aan jouw doelen. Wil je gewicht verliezen? Wil je conditie en/of kracht opbouwen? Aan specifieke delen van jouw lichaam werken? Samen met Sarah lukt het jou! De trainingen kunnen bestaan uit o.a. krachttraining, conditietraining, functionele trainingsvormen (trainen met eigen lichaamsgewicht), (kick)boksen, kettlebell training, yoga en ontspanningsoefeningen.